+36 20 218 2434 info@active-media.hu

A vásárlók kosárérték növekedésével számolnak az élelmiszer üzletláncok a tavasz és egyben a húsvét jövetelével. 3%- nőtt a boltos költekezés, amiben szerepet játszik a vásárlók hangulata, a fogyasztói bizalom. A tavaly induló és kialakult világjárvány hatására megváltoztak a vásárlási szokások. Hosszabb és több időt töltünk az élelmiszer üzletláncok sorai között. Minden üzletlánc a megnövekedett vásárlói igényeknek eleget téve, bővítette árukészletét a sajátmárkás és prémium árkategóriás árucsoportokban is. Nagy István agrárminiszter kijelentette, a hazai élelmiszertermelés az elmúlt évben is sikeresen vette az akadályokat, az ebből megnövekedett vásárlói igényeket továbbra is ki tudják elégíteni. A termelők és gazdák szorgalmas munkájuknak köszönhetően ebben az időszakban is friss és kifogástalan élelmiszer kerül a magyar vásárlók kosaraiba.